قیمت طراحی سایت مشهد

قیمت طراحی سایت مشهد و طراحی سایت ارزان در مشهد یکی از مهمترین دغدغه های کسب و کارهای مجازی است. در دنیای دیجیتال امروز تقریبا همه کسب و کارها، به‌خصوص مشاغلی که در فضای دیجیتال قصد برندسازی دارند، به یک سایت نیازمند هستند. حتی اگر کسب و کار شما، خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه نمی‌دهد، طراحی و ساخت وب سایت می‌تواند در معرفی برند شما نقش مهمی داشته باشد. بعد از اینکه سایت شما طراحی شد باید به فکر امنیت وب سایت باشید و از یک متخصص تست نفوذ درخواست کنید که امنیت وب سایت شما را مورد آزمایش قرار دهد. پس از اطمینان از امنیت بالای سایت باید به فکر سئو و بهینه سازی و بالا بردن سرعت سایت باشید که هر کدام به نوبه خود نیاز به یک متخصص حرفه ای دارد که بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

عباراتی چون طراحی با کیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و… کلمات کلیدی هستند که در صفحه تعرفه طراحی وب سایت اکثر شرکت ها مشاهده میکنید. اما به واقع چطور میتوان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟ چگونه میشود قیمت ارزان، قیمت گران و یا قیمت مناسب طراحی سایت را تشخیص داد؟

طراحی سایت در مشهد

بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها بسیار زیاد است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و… هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

در قدم دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و… مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت. لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه میکند.

برای برآورد هزینه طراحی سایت، ابتدا باید به این سوالات پاسخ دهید که:

  • برای وبسایت خود چه امکاناتی در نظر دارید؟
  • وجود سایت، چه کاربردی برای کسب و کار شما دارد؟
  • آیا نیاز به پوسته اختصاصی دارید؟
  • علاوه بر پنل مدیریت سایت، می‌خواهید پنل مدیریت حساب کاربران هم داشته باشید؟

با پاسخ دقیق و کامل به سوالاتی که مطرح کردیم، می‌توانید تا اندازه‌ای قیمت طراحی سایت مشهد را پیش‌بینی کنید.

توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه طراحی سایت شما تاثیرگذارند. این موارد عبارتند از:

دامنه

دامنه همان آدرس سایت شماست که می‌تواند با پسوندهای متفاوتی مانند com.، ir.، co. و… ثبت شود. هزینه این دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است. پس اولین موردی که باید به آن توجه کنیم «نام دامنه» است.

هاست

حتما می‌دانید که هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل است. بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه جا قابل دسترسی است. اینکه سایت شما روی چه هاستی طراحی شود و این هاست در کجا قرار گرفته باشد (در ایران باشد یا در کشورهای دیگر)، می‌تواند بر روی هزینه‌های شما تاثیر بگذارد.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ مشهد شرکت امن افزار اوژن به شرح ذیل مباشد در صورت اطلاعات بیشتر حتما با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

طراحی وب سایت

طراحی سایت حرفه ای و جذاب ، یک قدم نزدیک تر به جذب مشتریان جدید

بهینه سازی و سئو

بهینه سازی وب سایت برای کسب بالاترین رتبه در نتایج موتور های جستجو

بازاریابی محتوا

تولید محتوای خلاق و یونیک با هدف رشد ترافیک و جذب کاربر واقعی

بازاریابی ایمیل

تبلیغات هدفمند و هدایت مشتریان به وب سایت از طریق ارسال ایمیل

بازاریابی شبکه اجتماعی

برندسازی، افزایش ترافیک و جذب مشتریان از طریق شبکه اجتماعی

تبلیغات کلیکی

تبلیغات بهینه و هدفمند از طریق پرداخت بابت هر کلیک بر روی تبلیغ شما

طراحی سایت ارزان در مشهد با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس می تواند جوابگوی تمامی نیازهای مشتریان و وبلاگ نویسان در خصوص طراحی سایت ارزان در مشهد باشد. با وردپرس می توان در ظرف مدتی کوتاه تر، سایتی مطابق با خواست و سلیقه مشتری طراحی نمود. نصب وردپرس پس از خرید دامنه و هاست توسط متخصصان سایت وردپرس گروه امن افزار اوژن انجام می گیرد. بعد از آن نوبت به نصب پوسته وردپرسی می‌رسد.

همینطور وردپرس دارای افزونه‌های بسیاری می‌باشد که توسط توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان طراحی شده‌اند. شما این افزونه‌ها را می‌توانید از مخزن وردپرس دانلود نمایید.

از ویژگی‌های سایت طراحی شده با وردپرس می‌توان به امکان توسعه آن ها اشاره نمود. فرض کنید سایت فروشگاهی در سال گذشته طراحی شده و حال صاحب فروشگاه می‌خواهد قابلیتی جدید را به سایت خود اضافه کند، طراح سایت تنها با نصب یک افزونه متناسب با خواسته خودش می‌تواند او را برآورده کند.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[Total: 1 میانگین: 1]