متخصص سئو در مشهد، خدمات سئو مشهد

متخصص سئو در مشهد

چه کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ اگر برای فروش یا بازاریابی به ترافیک وب متکی هستید، یا باید به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مسلط باشید یا باید با یک متخصص سئو در مشهد همکاری کنید. به زبان ساده سئو، مجموعه فعالیت های فنی و تولید محتوای تخصصی در وبسایت ها است که به بهینه سازی وبسایت برای کسب امتیاز بیشتر و افزایش اعتماد در موتورهای جستجو مثل گوگل منتهی می شود. تولید محتوای تخصصی متناسب با بازار هدف هر کسب و کاری متفاوت است.

به طور کلی تولید محتوای تخصصی و طراحی وبسایت (بخشی از حوزه دیجیتال مارکتینگ) با تجربه کاربری موفق وبسایت را به مرحله فروش نزدیک می کند. ازجمله خدمات سئو شرکت برنامه نویسی امن افزار اوژن به شرح ذیل است:

  • تحقیق و بررسی کلمات کلیدی مرتبط
  • تدوین استراتژی سئو
  • تولید محتوای تخصصی با رعایت اصول سئو
  • بهینه سازی سرعت وب سایت در نسخه دسکتاپ و موبایل​
  • مانیتورینگ جایگاه کلمات کلیدی و بهینه سازی
  • آنالیز
  • تحلیل و بررسی رقبا
  • سئو داخلی
  • سئو تکنیکال
  • سئو خارجی
  • مشاوره سئو

متخصص سئو در مشهد، خدمات سئو مشهد

خدمات سئو و متخصص سئو در مشهد

در حوزه سئو پروژه هایی هستند که پس از  گذشت چندین ماه هنوز در 10 صفحه گوگل وجود ندارد. این یک هشدار برای آن کسب و کار است. در کلمات کلیدی انگلیسی نتایج گوگل به بالای یک میلیارد نتیجه می رسد ولی در فارسی هنوز به 20 میلیون نتیجه هم نرسیده ایم. این نشان می دهد کار بسیار سخت شده است و باید به شکل ویژه ای تلاش کرد.

تعرفه و قیمت سئو و بهینه سازی سایت

برای سئو در مشهد با عقد قراردادی ماهیانه به ذکر تمامی اهداف از قبیل میانگین رتبه سایت، میانگین کلمات کلیدی، افزایش میزان رشد بازدید و سایر انتظارات پرداخته می شود. این روش مناسب افرادی می باشد که بودجه از پیش تعیین شده ای برای سئو سایت خود در نظر گرفته اند. دقت داشته باشید که اگر یک تیم غیر حرفه ای را برای این کار انتخاب کنید علاوه بر ضرر مالی به کسب و کار و برند خود نیز آسیب میرسانید. متخصصین سئو امن افزار اوژن دارای تجارب ارزنده ای در حوزه سئو در مشهد هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما در این زمینه می باشد.

سئو داخلی یا (ON-PAGE SEO)

تعریف سئو داخلی یا سئو on-page که توسط متخصص سئو در مشهد انجام میشود شامل اعمال برخی فاکتورها برای رتبه بندی صفحات داخلی یک سایت میباشد. در صورتی که به صورت صحیح این فاکتورها رعایت شوند تاثیر به سزایی در افزایش رتبه و همچنین کسب جایگاه صفحات داخلی دارد. اما در صورتی که این عوامل نادیده یا اشتباه گرفته شود چه بسا سئو وبسایت متحمل افت شدید و جریمه از سمت موتور جستجو گوکل شود.

سئو خارجی یا (OFF-PAGE SEO)

اما سئو off-page مجموعه اقداماتی است که در خارج از سایت انجام میشود. رعایت تکنیک های سئو خارجی باعث تاثیر مثبت در رتبه سایت میشود. بهینه سازی سایت در خارج از سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبت سایت شما برای کاربران تان میباشد. در واقع این کار توسط افراد دیگر بر روی سایت ما انجام میشود که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحات وبسایت ما از نظر کاربران میباشد. عواملی که بر سئو خارجی ما تاثیر گذار است از نظر متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد.

ساخت بک لینک یکی از تکنیک های سئو خارجی قرار دارد. زیرا موتورهای جستجو از بک لینک ها به عنوان نشانه ایی از کیفیت محتوا استفاده می کنند. بنابراین برای دو سایت با سئو داخلی یکسان، سایتی که میزان بک لینک بیشتر و با کیفیت تری دارد در نتایج جستجو جایگاه مناسبتری دارد.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[Total: 1 میانگین: 3]