راه اندازی سرور در مشهد

به طور کلی سرور به معنی یک کامپیوتر قدرتمند است که به کاربران اجازه میدهد در هر ساعت از شبانه روز بتوانند از منابع آن استفاده کنند. که قدرت این سرور ها با توجه به نوع خدماتی که ارائه میدهند متفاوت است. اگر شما برای ارائه خدماتتان به کاربران نیاز به سرور دارید توجه داشته باشید که عواملی چون نوع کار و میزان بودجه ای که دارید میتواند در انتخاب سرور جزو موثرترین موارد باشد.

شرکت امن افزار اوژن با داشتن کارشناسان مجرب میتوانند در خرید راه اندازی سرور در مشهد و نگهداری سرور به بهترین شکل به شما کمک کنند.

 

از جمله خدماتی که ما برای کانفیگ سرور به شما ارائه میدهیم شامل:

نصب و راه اندازی سرور

نصب و کانفیگ انواع سیستم عامل و کنترل پنل به همراه انجام تنظیمات نرم افزاری

مدیریت سرور

انجام تمام امور فنی سرورهای شما اعم از نصب، تعمیر، نظارت، نقص در کارکرد سیستم عامل و یا سرویس های مورد استفاده

مجازی سازی سرور

با توجه به بالا بودن منابع سرورهای اختصاصی جدید، در اغلب مواقع مجازی سازی به کنترل و مصرف بهینه منابع کمک زیادی خواهد کرد. خدمات مجازی سازی سرور بر پایه KVM و Vmware

رفع مشکل سرورها

این خدمات شامل رفع مشکل سرویس ها و سیستم عامل و نقص در عملکرد سرور یا موارد خاص بصورت موردی میباشد.

 

ارتباط کانفیگ و عملکرد وب‌سایت

برای راه اندازی و کانفیگ سرور باید هوشمندانه عمل کنید و تمام مشخصات سرور با توجه به نیازتان در کسب و کار تنظیم شود در نتیجه میتوانید شاهد رشد کسب و کارتان به بهترین شکل باشید.

ناگفته نماند که اگر راه اندازی سرور در مشهد به درستی پیکربندی شود در سرعت بارگزاری وب سایت شما بسیار تاثیر گذار است و درنتیجه باعث کسب درآمد بالا برای شما میشود.

توجه داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل جذب کاربر سرعت لود پایین وب سایت است و طبق آخرین تحقیقات کاربران زمانی بین 3 تا 5 ثانیه برای لود شدن وب سایت مورد نظرشان صبر میکنند. در نتیجه اگر وب سایت شما در این مدت بالا آمد کاربر به مشتری دائم شما تبدیل میشود و در غیر این صورت ریزش شدید کاربران را در پی دارد.

توجه داشته باشید حتی اگر گران ترین سرور ها را خریداری کرده باشید اما به درستی کانفیگ نشده باشد هیچ تاثیری در روند بهبود کسب و کار شما نخواهد شد و شاید بلعکس باعث دور شدن کاربران از وب سایت شما شود.

پیکربندی سرور

کانفیگ سرور به دودسته زیر تقسیم میشود:

۱. کانفیگ سرور‌های اختصاصی

سرور‌های اختصاصی منابع اختصاصی دارند و منابعشان به‌صورت اختصاصی در‌اختیار یک کاربر وب‌سایت قرار می‌گیرد؛ درنتیجه ، ازنظر منابع سخت‌افزاری محدودیتی برای کاربر وجود ندارد.سرور های اختصاصی وب سایتهای کمتری را میزبانی میکنند.

خدماتی که ما روی سرور های اختصاصی انجام میدهیم نه تنها تنظیمات اولیه مربوط به PHP، وب سرور، پایگاه داده، برنامه‌های Mail Server و DNS که انجام است بلکه تنظیمات مربوط به امنیت و سرعت وب سایت شما نیز بررسی میشود.

۲. کانفیگ سرورهای اشتراکی

سرور های اشتراکی همان طور که از اسمش پیداست منابع سرور به چندین کاربر اختصاص داده شده و این منابع محدود میباشند و مناسب وب سایت هایی است که به تازگی راه اندازی شده اند زیرا قیمن مناسب تری دارند. اما در نظر داشته باشید که اگر یکی از مشترکین این سرور به مشکل برخورد کند ممکن است که وب سایت شما نیز دچار مشکل شود.

اما جالب توجه این است که این سرور ها کانفیگ حساس تری دارند و کانفیگ با دقت بالاتری انجام میشود اگر کانفیگ سرور اشتراکی خود را برعهده دیگران می‌سپارید، از تخصص آنان مطمئن شوید. فراموش نکنید که کوچک‌ترین خطا در کانفیگ سرورهای هاستینگ اشتراکی می‌تواند دردسرهای زیادی به‌دنبال داشته باشد.

کانفیگ سرور ویندوز یا لینوکس

با توجه به پر کاربرد بودن دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس وقتی شما اقدام به تهیه سرور میکنید با توجه به نیاز شما سیستم عامل مورد نظر روی سرور نصب و راه اندازی میشود.

کانفیگ سرور ویندوز

همانطور که میدانید یکی از قابلیت های ویندوز سرور راه اندازی سرور در مشهد میزبانی وب سایت با استفاده از سرویس IIS است .

سرویس IIS  که مخفف Internet Information Services می باشد سرويس هاي اطلاعات اينترنتي كه توسط شركت Microsoft عرضه شده و یک سرور برای کنترل کردن محتویات و دسترسی به سایت های وب یا FTP شما بر روی هارد ایجاد می کند .

IIS وب سروری توسعه یافته توسط کمپانی مایکروسافت برای استفاده با ویندوز NT مخفف  “New Technology”  است. IIS تقریبا بخش جدایی ناپذیر خانواده ی NT ها از نسخه ی مایکروسافت NT4.0  می باشد(برای مثال در نسخه ی Windows XP Home edition به صورت پیش فرض در هنگام نصب ویندوز وجود ندارد) . آی آی اس از HTTP, HTTPS, FTP, FTPS, SMTP, NNTP و … پشتیبانی می کند.

با توجه به قابلیت های وب سرور IIS با توجه به نیاز کاری شما کانفیگ های مختلفی میتوان روی این وب سرور پیاده سازی کرد که از مهمترین آن ها استفاده های دانلودی ، میزبانی سایت ها و …می باشد که درصورت نیاز به هرگونه کانفیگ بر روی سرور ویندوز خود می توانید با خیالی آسوده کانفیگ آن را به کارشناسان پرداز IT بسپارید.

خدمات پشتیبانی سرورهای لینوکس

پشتیبانی از سرورهای لینوکس برای حفظ عملکرد و امنیت برنامه های کاربردی امری ضروری است. نرم افزارهای لینوکس به عنوان یک سیستم عامل قدرتمند در توزیع های تجاری و منبع باز استفاده می‌شوند. شرکت امن افزار اوژن کلیه فعالیت ها و خدمات مربوط به سرورهای لینوکس، سرویس های مربوطه و مدیریت سرور را انجام می دهد. که شامل موارد زیر توزیع های هستند:

  • لینوکس دبیان (Debian)
  • لینوکس اوبونتو (Ubuntu)
  • لینوکس ردهت (Redhat)
  • لینوکس سنت او اس (Centos)
برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[Total: 1 میانگین: 1]