شرکت تامین امنیت وب سایت و امنیت سایبری امن افزار اوژن

شرکت تامین امنیت وب سایت

شرکت تامین امنیت وب سایت. شركت امنیت سایبری امن افزار اوژن با هدف ارائه خدماتی در سطح استاندارد های بین المللی در بخش های ارزیابی امنیت و تست نفوذ پذیری، تامین امنیت وب سایت، امنیت اطلاعات، خدمات پشتیبانی و برنامه نویسی در سال 1395 تاسیس شد. سعی کارشناسان مجموعه، ارائه خدمات حرفه ای و شایسته به کارفرمایان محترم در حوزه امنیت سامانه های تحت وب و امنیت فضای سایبری با کیفیت مناسب می باشد.

مجموعه امن افزار اوژن با عنایت به تخصص و تجربیات کارشناسان خود آماده ارائه خدمات به ارگان های دولتی، بخش خصوصی، استارت آپ ها و سایت های تازه تاسیس میباشد.

شرکت تامین امنیت وب سایت و امنیت سایبری امن افزار اوژن

خدمات تست نفوذ

آزمون نفوذ یا هک قانونمند یک روش‎ بررسی و تخمین میزان امنیت و ارزیابی وب سایت یا شبکه برای تشخیص مشکلات امنیتی میباشد. کارشناسان امنیت پس از ارزیابی اقدام به رفع مشکلات موجود مینمایند. در واقع تست نفوذ شبیه سازی حملات یک هکر به شبکه می باشد. کیفیت تست نفوذ با میزان دانش امنیتی و تجربه pentester مرتبط می باشد. بسیاری از سایتها امروزه به دلیل پایین بودن امنیت، مورد حمله هکرها قرار میگیرند و چهره آنها تغییر میکند. در مواردی به وب‌سایت خسارتهای جبران ناپذیری وارد میشود که هزینه‌های زیادی را به مدیران وب‌سایت تحمیل میکند.

بسیاری از نفوذهای موفق به سامانه های تحت وب به دلیل ضعف سیستم مدیریت، پیکربندی نامناسب و یا مشکلات امنیتی وب سرورها میباشد. هکرها با تشخیص این مشکلات امنیتی به وب سایت نفوذ کرده و تغییرات مختلفی در محتوا و سایت ایجاد می‌کنند.

تامین امنیت وب سایت و شرکت امنیت فضای سایبری امن افزار اوژن

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[Total: 1 میانگین: 2]